Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Pakket niet compleet, restand keurig nagezonden

perfect customer service

we had a broken clip after using our fantastic UNICO Verona after 2 weeks in Italy. It was replaced immediately after our return. thank you so much Bax....

Perfect geholpen

Niks op aan te merken, rits bleek niet te kloppen en alles is kostenloos vervangen en nu wel met de goede rits.

Goed en vriendelijk

Mijn klacht over een luchtbed dat langzaam leegliep, werd door Bax heel goed opgelost. Vriendelijke benadering en vlotte afhandeling!

Prima, vlotte levering van gekozen product

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Bax. Een gemakkelijke procedure. En een vlotte levering. Een opmerking; het product wat ik besteld heb heeft een gewicht van 20 gram en een omvang van 10x2x2 cm Hiervoor moet ik € 5,95 betalen. Dit zou volgens mij goedkoper kunnen door er brievenbus post van te maken.

Teleurstellend

Voordien contact gehad of mijn zijwand van de Unico Verona hersteld kon worden, foto,s gedeeld. Stuur maar op werd er gezegd ter reparatie, zo gezegd zo gedaan. Wordt ik gebeld is niet meer te repareren ,je moet nieuwe bestellen. Kwam op mij meer over van hebben we geen zin meer in om tijd en moeite in te steken. Medewerker die belde had voicemail ingesproken , maar vergat op te hangen, zodat ik gesprek daarna letterlijk kon volgen. Hieruit kwam eigenlijk naar voren dat ze dit soort reparaties niet meer doen, willen of kunnen ? Geef dit dan aan de voorkant aan, nu ben ik twee keer verzendkosten kwijt en geen steek verder. Ik had nav eerdere referenties meer professionaliteit verwacht van Baxx.

Ben erg tevreden over de service en het contact met de medewerkers.

Reparaties aan de luifel en voorscherm zijn goed uitgevoerd. Vooraf gebeld wat de kosten zijn. Ben dik tevreden over de afhandeling.

Bax heeft aandacht voor de klant

Bij de aankoop van de Unico voortent uitstekend geholpen en duidelijke uitleg en aandacht voor de wensen van de klant Levering van de tent volgens afgesproken tijd. Na twee maanden een garantieklacht ingediend, de dag erna gelijk een antwoord en het artikel had ik twee dagen later in de bus. Ik ben zeer tevreden over Bax

Goede service, uitstekend contact.

Goede service en kapotte raam snel hersteld. Ook tips meegekregen om euvel te voorkomen.

Schnelle Lieferung

Fehlendes Teil wurde nachgeliefert

Snelle reactie en levering.

Matige bereikbaarheid

Telefonisch moeilijk bereikbaar. Wilde navraag doen over te late levering. Geven aan dat ze bereikbaar zijn per telefoon op bepaalde tijden en dan komt er 'n bandje dat ze je momenteel niet te woord kunnen staan. Jammer!!!

Mijn bestelling is goed en snel geleverd

Goed meedenken met de klant

Medewerkers van Bax denken erg goed met de klant mee bij een door de dealer voortent geleverde luifel met een te grote omloopmaat De firma Bax gaat deze maat aanpassen zodat ik hem goed aan de caravan kan monteren. Zodat de Unico er strak voorstaat.

Snelle reactie met de juiste oplossing

Wij hebben een andere caravan gekocht. Tijdens het sorteren van de voortent stokken kwamen we erachter dat er een boog kapot was. Een mailtje naar Bax Totaal Recreatie met de type tent en caravan en we kregen snel een mailtje terug. De boogstok was leverbaar. Dezelfde week de stokken in huis. Vriendelijke en snel service, bedankt!

Reparatie luifel goed opgelost

Per telefoon duidelijk uitgelegd gekregen wat het probleem was van de ontstane schade. Hoe dit in de toekomst te voorkomen is en wat de kosten van reparatie zijn. Duidelijk uitleg over hoe op te sturen en de afhandeling. Na 1 week per telefoon en mail uitgelegd wat de kosten zijn en hoe het weer opgestuurd kan worden. Fijn dat dit alles netjes en vlot is afgehadeld.

Zeer goed geholpen.

Met het helpen van nieuwe boogstokken. En drie nieuwe koppel stukken.

Parfait

Auvent de qualité. Expédition rapide.

Goede prijs coor degwlijkw arrikelen

2 zijwanden voor de Coleman Event Shelter gekocht. Voor de prijs van alleen een wand bij de concurrent krijg je er hier een met ramen en deuren. Snelle levering.

Compleet niet bereikbaar!

Onlangs heb ik een tochtstrook besteld. na de bestelling ben ik door u telefonisch benaderd. Helaas kon ik niet opnemen. Hierna heb ik 5 belpogingen gedaan om u te vragen te beantwoorden. U was pas van af 10.00 te bereiken. Lunch en daarna weer niet bereikbaar. Het onderdeel heb ik ontvangen in goede staat. Jammer dat ik tot op heden nog niet weet waarom ik gebeld ben.

Winkel prima , service achteraf slecht

Bij het kopen prima geholpen en voorgelicht Toen er iets ontbrak bij het uitpakken werd mij bijna verweten dat ik niet goed heb gekeken of het achter over zou hebben gedrukt Niet echt vriendelijk behandeld ook de afwikkeling van het nasturen had zeker beter en sneller gekund. Ondanks dit blijven we enthousiast over het product

Prima advies, zeer vriendelijk

Ik wilde de extra Unico Verona dakluifel bij mijn bestaande Unico Verona dakluifel. Eerst via de mail met foto's advies gevraagd i.v.m. de juiste kleurstelling. Kreeg snel reactie en goed advies, ook over de juiste rits aansluitingen. Toen nog een telefoontje met Bax gepleegd vanwege de voorraad voor de juiste maat, en daarna luifel besteld. Keurig netjes via DPD mogen ontvangen.

Goed geslaagd

Nemen de tijd en geven goede voorlichting. Komen zeker terug

Extra drager besteld voor torino luifel voor de zijwand. Maar op vakantie bij opbouw zagen we dat er een scheur in snelkoppeling voor buis uit te schuiven zit.Deze nu toch maargebruikt op onze vakantie bestemming Dit zullen we nog moeten terugkoppelen voor vervanging ivm nieuw en nu pas 1e keer in gebruik genomen stang was niet echt goedkoop en moet dus goed zijn!

Loo 22

5571KR Bergeijk